Το πρόβλημα του φλας (ή περί του ΚΕΚ)
γράφει ο Mersault μεσάνυχτα |Ab imo pectore

Το φλας είναι έναν σημαίνον και η αλλαγή πορείας το σημαινόμενο, κυρίως επειδή το λέω εγώ.

Νομοτελειακά λοιπόν, η πρόθεση της ερμηνείας του φλας είναι κι αυτή ένα σημείο και μάλιστα φορτισμένο αυθαίρετα, αφόρτιστο, φορτισμένο, αφόρτιστο, φορτισμένο, αφόρτιστο, φορτισμένο, στροφή.

Φανταστείτε έναν άνθρωπο ο οποίος έχει αποδεχθεί και εφαρμόζει έναν ιδιαίτερο κώδικα, με τον οποίο στην πρόθεσή του να στρίψει δεξιά ανάβει προηγουμένως το αριστερό φλας και ανάποδα.

Είναι στατιστικά βέβαιο ότι κάποια στιγμή στην πορεία του θα τρακάρει. Για δύο λόγους: Ο πρώτος είναι ότι θα ερμηνεύσει λάθος το φλας των υπόλοιπων οδηγών και ο δεύτερος επειδή θα τον ερμηνεύσουν λάθος οι υπόλοιποι.

Ακόμα κι αν υπήρχαν αρκετοί οδηγοί τριγύρω με την ίδια συλλογιστική, το χάος θα ήταν βέβαιο καθώς είναι σε ισχύ ο kek (για ασυντομία: κώδικας ερωτικής κυκλοφορίας) παντού*.

Σύμφωνα με τον kek και ειδικά στην παράγραφο περί «who’s gonna drive you home tonight«, it’s fine; L2P.

Ο άνθρωπος του παραδείγματός μας όμως δεν είναι και κανένας αδαής. Εκλέγει απλά να υιοθετήσει κάποιον διαφορετικό κώδικα προς λΕΙπΕΙ της στατιστικής.

Και ποιοί είμαστε εξάλλου εμείς να τον κρίνουμε; Σάμπως εμείς δεν έχουμε γρατζουνιές στα αυτοκίνητά μας; Ή κάθε φορά που τρακάρουμε δεν αποφαινόμαστε κάτι βαρύγδουπο και μετά με νέα φόρα καβαλάμε τις λωρίδες τέρμα γκάζια;

Και στο κάτω κάτω δεν μας αφορά η κριτική ή η πελοποννησιακή, ας μην επικεντρωνόμαστε στις ασάφειες της στατιστικής, ή τις βραδυνές κραυγές του μόνου.

Το θέμα είναι (όχι κατ’ανάγκη να στον είχα μέσα) η εύρεση του κατάλληλου συνεπιβάτη. Δηλαδή όχι και θέμα, είναι η λύση για κάθε είδους πρόβλημα ειδικά για το πρόβλημα του φλας.

Φυσικά η λύση για το πρόβλημα του φλας είναι ένα πρόβλημα εύρεσης συνεπιβάτη και ενδεχομένως η λύση του προβλήματος του συνεπιβάτη να είναι κάποιο άλλο πρόβλημα.

Αποφαίνομαι ότι ο μόνος τρόπος για να μάθουμε είναι να φτηνύνει η τιμή της βενζίνης.

*Βρίσκω αρκετά σημαντικό το ότι σε πολλά μέρη (και ελένη) στον κόΖμο η λέξη «φιλάς» προφέρεται σαν «φλας». Ιένα φιλιάκ διν είν” δράμα που λέει και το τραγούδι; Αλλά το δράμα είναι το περιεχόμενο μιας άλλης καταχώρησης.


4 απαντήσεις στο “Το πρόβλημα του φλας (ή περί του ΚΕΚ)”

  1. i0annaA

    γιου μέιντ μάη ντέη

  2. Throgos

    Επιμένων στην ανάγκη καθιερώσηος φλας δια τους πεζούς, αλλιώς φλας πεζών, αλλιώς πεζόν φλας, αλλιώς φιλώντας πεζούς. Τα εγκάρδιά μου οτιδήποτε

  3. Mersault

    @i0annaA αη ση γουάτ γιου ντιντ δαρ

    @Throgos εδώ δεν μπόρεσα να της μιλήσω της παλιοπεζής μου λέτε να την φιλήσω κι όλα; σας παρακαλώ

  4. Mersault

    Επίσης αν αποτυγχάνεις με τον ΚΕΚ είναι σχεδόν βέβαιο ότι κάποιο αυτοκίνητο θα τρακάρει κάποιον ταρίφα ο οποίος με τη σειρά του θα πέσει με φόρα πάνω στο παρκαρισμένο σου αυτοκίνητο τοσίτσα και τρικούπη γωνία χθες το βράδυ και θα το κάνει καλοκαιρινό. Αμέ.